Kveldsmat etter trening

Dagens treningsøkt ble 90 min fotball – en god og intensiv trening som kostet mye energi! Det var da godt med en skikkelig kvelds for å fylle på..

En brødskive med kyllingkarbonade og egg. Pluss en deilig bjørnebær smoothie.

Bjørnebær smoothie (til 1 person):

  • 1/2 banan
  • 3 ss biola naturell
  • Litt eplejuice
  • Frosne bjørnebær

Kjør alt i en blender og server straks 🙂

Kylling og kalkun karbonader fra Den Stolte Hane:

Inneholder 71 % kylling og kalkunkjøtt.

Næringsinnhold pr. karbonade:

– Energi: 178 kcal.

– Protein: 13 g.

– Karbohydrater: 1,6 g.

– Fett: 10,8 g. (av dette er 4 g. mettet fett, det usunne fettet!)

En pakke inneholder 10 karbonader. Dette er altså ypperlig å ha liggende i frysen. En rask middag (eller kvelds) de dagene du ikke orker eller har tid til å lage alt fra bunnen av.

110 tanker om “Kveldsmat etter trening

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *