Treningsuke 39

Denne uken har jeg endelig trent godt igjen, uten noe særlig problemer med smerte. Her er en oppsummering av treningsuken min:

Mandag: 1 time styrketrening på treningssenter + 15 min sykkel

Tirsdag: 1 t. 30 min fotballtrening, deretter 1 t. sirkeltrening (denne treningen er det jeg som organiserer, derfor ble det to økter rett etter hverandre denne dagen)

Onsdag: 2 t. fotballkamp (inkludert oppvarming)

Torsdag: Restitusjonsdag (ny regel hos meg: dagen etter kamp/konkurranse er alltid en hviledag!) Bare 30 min gåtur.

Fredag: 30 min spinning + 30 min styrketrening overkropp.

Lørdag: Klatring (vanskelig å si eksakt tid, men jeg fikk skikkelig pumpen hvertfall!!)

Søndag: 45 min rolig jogging.

Total treningstid: ca. 8 t. og 30 min. effektiv trening

Totalt energiforbruk: 2988 kcal (på 7 t. trening – noe av treningen er altså ikke registrert.)

I klatreveggen på beachen (Nydelig klatrefelt mellom Stryn – Loen)

97 tanker om “Treningsuke 39

  1. Ser du drive å klatrer litt. Jeg har begynt å trene litt klatring på Tyrili her på Lillehammer. Var innom torsdag i forrige uke og satser å trene på tirsdag og. Kan ikke akseptere at du skal bli flinkere enn meg å klatre 🙂 Kommer hjem i løpet av uken. Må bare bli ferdig med en innlevering først. Kanskje vi skulle prøvd å planlegge en tur på beachen til uken?

    Forresten går det veldig bra med den nye dietten 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *