Torsdag 18.11

Frokost 07:30

Dette er blitt en favoritt – samme som tirsdag 16. 11. Pannekake med krydderost, avokado, salat, paprika, ost og bacon. Mmm 🙂

Næringsinnhold:

– Energi: 547

– Karbohydrater: 3 g.

– Protein: 22 g.

– Fett: 50 g.

Lunsj 12:15

To kokoslapper, en med ost og en med vanilje kesam og bringbær. Også noen druer og grønnsaker til.

Næringsinnhold:

– Energi: 445 kcal

– Karbohydrat: 9 g.

– Protein: 25,6 g.

– Fett: 34 g.

Mellommåltid 15:00

To mandariner, grønnsaker og mandler.

Næringsinnhold:

– Energi: 220 kcal.

– Karbohydrater: 16 g.

– Protein: 6,7 g.

– Fett: 14 g.

Middag 17:00

Skinke i hvit saus, grønnsaker og gratinerte poteter. Oppskrift kommer!

Næringsinnhold: (Dette er veldig ca.)

– Energi: 542 kcal

– Karbohydrat: 37 g.

– Protein: 28 g.

– Fett: 29 g.

Trening: 2 t. klatring. Dette er inkludert venting/ pauser og ogsÃ¥ sikring. Intensiv styrketrening. Kjente meg litt «slapp» i begynnelsen av treningen, men dette kom seg etter hvert som jeg klarte Ã¥ prestere i veggen. Klarte nye og vanskeligere ruter – veldig fornøyd 😀

Etter trening: YT restitusjonsdrikk (235 kcal, KH: 31 g. P: 20 g. F: 3,5 g.)

Kveldsmat 23:30

Vanilje kesam, bringbær og valnøtter.

Næringsinnhold:

– Energi: 258 kcal

– Karbohydrater: 14 g.

– Protein: 9 g.

– Fett: 18 g.

RESULTATER

Totalt energiinntak: 2247

Energifordelingen mellom de ulike næringsstoffene:

– Karbohydrat: 110 g. = 20 %

– Protein: 110 g. = 20 %

– Fett: 150 g. = 60 %

Min vurdering: Dette var en optimal «matdag» etter min mening. Aktiviteten var ikke sÃ¥ langvarig eller energikrevende, sÃ¥ jeg mener (tror) at energiinntaket mitt dekker behovet. OgsÃ¥ energifordelingen er slik jeg har «strebet» etter i denne perioden. 20 % protein, 20 % karbohydrat og 60 % fett. Hadde en god følelse gjennom hele dagen. Litt «sugen» etter middag – kunne lett tatt meg en bit med mørk sjokolade, men kom pÃ¥ andre tanker og unngikk det. Svært fornøyd 😀

55 tanker om “Torsdag 18.11

  1. Tilbaketråkk: Oppsummering | Blisunn

  2. Tilbaketråkk: Første steg i riktig retning.. | Blisunn

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *