Matpakke 20. juni

Matpakken ble til mens en blåbærsmoothie gled ned halsen for å gi meg energi til en lang arbeidsdag (og den holdt godt i 5 timer frem  til lunsj!). Matpakken ble laget av det jeg hadde i kjøleskapet, og sannelig ble det veldig godt også! 🙂 

En "skinkesalat" av rømme, majones, paprika, vårløk og skinke. Egg og avokado i de små boksene. 

280 tanker om “Matpakke 20. juni

  1. Det så jammen godt ut! 🙂 Kjekt å lage gode matpakker!

    Har et spørsmål som jeg håper du kan hjelpe meg med. Jeg har blitt ganske undervektig etter en periode med mye kondisjonstrening kombinert med for lite mat, og trenger derfor å legge på meg noen kg. Har skjønt at jeg bør kombinere kalorioverskudd og styrketrening for mest ideell vektoppgang, men først og fremst trenger jeg å legge på meg et par kg (før jeg evnt starter opp igjen med treningen). Er det noe spesielt jeg bør øke i fht mat (fett, karbohydrater eller proteiner)? Eller skal jeg bare spise mer av alt til hvert måltid- evt næringsdrikker?

    Ønsker å legge på meg på en sunn måte – men som sagt er det viktigste at jeg får på meg et par kg så fort som mulig 🙂 Håper du har noen tips! 🙂
    Takk for en informativ og inspirerende blogg! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *